ایده های جایزه مسابقه توییتر

ایده-های-مسابقه-آنلاین-min
ایده های جایزه مسابقه توییتر

رقابت ها به سرعت برای برندها در توییتر به عنوان روشی سریع برای درگیر شدن با مخاطبان، افزایش فالوورها و ایجاد سر و صدا در حال تبدیل شدن به یک روند هستند.

رقابت در توییتر می تواند آگاهی از برند شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و همچنین ترافیک وب سایت و درآمد شما را افزایش دهد.

مسابقه نیاز به جایزه دارد. با این حال، برای جذب افراد برای ورود به این رقابت، نباید جوایز بزرگ و گران قیمت باشند!

اگریک مسابقه خوب فکر شده و شرکت در آن لذت بخش باشد، مردم اغلب بدشان نمی آید که جایزه هایی هم دریافت کنند و این صرفا یک جایزه و یک انگیزه اضافی برای شرکت در این برنامه است.

برای بسیاری از مسابقات که نیاز به عنصر خلاقیت دارند، لذت در شرکت کردن است و جایزه در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

به عنوان مثال یک مسابقه عکس که بهترین عکس ها را به نمایش می گذارد یا مسابقه ای که نیاز به “پاسخ خلاقانه” دارد.

بهیاد داشته باشید، لرد شوگر هزاران توییت را در طول مسابقه عطف فالوور #۲MLORD اخیر خود دریافت کرد، جایی که او از فالوورهایش خواست تا زمان و تاریخ دقیقی را که به ۲ میلیونمین فالوور خود می رسد، برای او توییت کنند، و همه این ها فقط براییک نسخه امضا شده از کتاب جدیدش بود!

این فکر است که مهم است

برندهای بزرگی مانند آدیداس ابزاری برای اهدای بلیط برای رویدادهای ورزشییا شاید پیراهن های رایگان دارند، اما همه آنها بودجه و مشارکت هایی را ندارند که یک برند جهانی مانند آدیداس دارد.

انتخاب واضح برای جایزه، اهدای محصولات یا پیشنهادات خود است، بنابراین اگر یک فروشگاه پوشاک را مدیریت می کنید، لباس ارائه دهید، اگر در زمینه غذا و نوشیدنی تخصص دارید، نمونه ها یا وعده های غذایی رایگان را هدیه دهید، اگر خدماتی ارائه می دهید،می توانید تخفیف بگذارید.

با این حال، گاهی اوقات این فکر بیشتر اهمیت دارد، جوایز همیشه نباید به این معنی باشد که محصولات خود را به صورت رایگان تحویل دهید، گاهی اوقات یک تماس شخصی تنها چیزی است که شما نیاز دارید!

ایده های جایزه

در اینجا چند نمونه از جوایز سرگرم کننده “شخصی” آورده شده است:

یک لیوان با نام @ برندگان و عکس توییتر آنها طراحی کنید.

یک تی شرت یا لباس با لوگوی خود یا شایدیک کپی طنز چاپ کنید.

با عکس برنده و @nameیک جا کلید شخصی طراحی و ایجاد کنید.

بسته به آنچه که کاربر در مورد شکلات توییت می کند، «سورپرایز» شخصی ارسال کنید

برای سفر در منطقه خود بلیت بخرید و ارائه دهید، مانند تئاتر، برنامه استخر آخر هفته، غذا برای ۲ نفر.

یک مسابقه نقطه عطف دنبال کننده می تواند جایزه ای را در یک قاب با نام @ و تصاویر ارسال کند

اگریک مسابقه عکس برگزار می کنید، چرا عکس برنده را برای آنها ارسال نمی کنید؟

یک مسابقه عکس می تواند تمام تصاویر برنده را در تقویم وارد کرده و سپس آنها را ارسال کند.

یک مسابقه ویدیویی می‌تواند تمام ویدیوهای برنده را در یک آگهییا فیلم کوتاه ویرایش کند و آن را به صورت آنلاین ارسال کند.

چرا ورودی برنده را در همه رسانه های آنلاین نشان نمی دهید و به برنده یک سرویسVIP ارائه نمی دهید؟

هر آنچه را که برای رقابت خود انتخاب می کنید، حتی اگر یک جایزه شخصی کوچک باشد، مطمئن شوید که همچنان با برند و اهداف شما هماهنگ باشد.

بهیاد داشته باشید که مردم دوست دارند احساس ارزشمندی کنند، بنابراین در مورد برندگان حتما در صفحات اجتماعی خود اطلاع رسانی کنید تا دنبال کنندگان و طرفدارانتانمتوجه افراد برنده بشوند.

شاید ارزشش را داشته باشد که از برنده بخواهید عکسی از آنها به همراه جایزه خود بفرستد و سپس می توانید آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید!

مفاهیم و جوایز مسابقات زیادی برای انتخاب وجود دارد. هنگامی که در مورد یک مفهوم و یک جایزه تصمیم گرفتید، عکس ها را به اشتراک بگذارید و سپس شروع به انتشار این خبر کنید.