بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را برای روز ولنتاین تقویت کنید

ولنتاین
بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را برای روز ولنتاین تقویت کنید

روز ولنتاین بعد از کریسمس دومین رویداد تجاری بزرگ در تقویم است. می دانیم هنوز زمان زیادی باقی مانده و بیشتر مردم احتمالاً نمی خواهند به کارهایی که برای کریسمس انجام می دهند فکر کنند، چه برسد به اینکه تصمیم بگیرند برای روز ولنتاین چه کاری انجام دهند، اما فصل هدیه ها و شکلات ها قبل از اینکه متوجه شویدفرا خواهد رسید.

عشق پول هنگفتی است، علی‌رغم آنچه بیتلز به ما گفته است و بهترین راه برای وارد شدن به این اکشن این است که یک ایده کمپین واقعاً فکر شده ارائه کنیم.

خوبی روز ولنتاین این است که حساس و شخصی است و افراد بهترین ها را برای آن انجام میدهند.

برای الهام گرفتن، در اینجا چند مورد از بهترین کمپین های بازاریابی که تاکنون دیده ایم آورده شده است:

گوگل می داند که آنها چه کار می کنند

برای اینکه روز ولنتاین را به خوبی انجام دهید، لازم نیست به  اندازه یک مغازه شکلات فروشی شکلات تهیه کنید و یا اینکه هدایای خیلی عجیب و گران قیمتی تهیه کنید.

گوگل با کمپین فوق العاده زیبای روز ولنتاین ۲۰۱۵ این را ثابت کرد. چیزی که این رویداد می تواند به ما نشان دهد این است که همه داستانی را دوست دارند، لازم نیست پول زیادی برای ساختن چیزی فوق العاده عاشقانه خرج کنید و یا خیلی شلوغ آن را جشن بگیرید. مهمتر از همه این هاست که خلاق باشید و یک خوشحالی خاص و جذاب برای پارتنر خود ایجاد کنید.

ولنتاین آنها باشید

اگر واقعاً نمی توانید راه خوبی برای پیوند برند خود با ولنتاین بیندیشید، در عوض ولنتاین شوید. به مشتریان خود تخفیف بدهید یا مجموعه ای از تبلیغات را بر اساس میزان دوست داشتن مشتریان خود اجرا کنید.

فقط به این دلیل که برند شما چندان مناسب فصل عاشقانه نیست، به این معنی نیست که نمی توانید کمپین خود را کامل کنید.

در مورد اجرای یک پیشنهاد ارائه دو محصول در قبال فروش یک محصول موافق هستید؟ چون همه چیز همیشه جفت بهتر است.

ضد روز ولنتاین

اگر شرکتی را اداره می‌کنید که این ایده می‌تواند برای آن کارساز باشد، به اجرای یک «کمپین ضد روز ولنتاین» فکر کنید.

این نه تنها در میان افرادی که کسی را برای ولنتاین گرفتن دارند جذاب و محبوب است، بلکه برای هر کسی که دارای حس شوخ طبعی است نیز فوق العاده است.

دیده شده که کمپین‌های ضد ولنتاین در بین زوج‌ها به اندازه مجردها کاهش می‌یابد، تا زمانی که کمپین شما کاملاً دقیق، خنده‌دار و هوشمندانه باشد، دلیلی ندارد که این کار برای شما کارساز نباشد.

اگر از آن دسته افراد یا شرکت هایی هستید که روز ولنتاین را دوست دارند، به هر حال با خرس های عروسکی و قلب های عاشقانه و شکلات های خوشمزه در کنار بازار قرار بگیرید، اما اگر تمایلی ندارید این ایده را امتحان کنید.

عشق برای همه است

بهترین چیز در مورد این تبلیغ فراگیر بودن آن است. روز ولنتاین درباره عشق است و مهم است که مطمئن شوید که کل مخاطبان خود را هدف قرار داده اید.

سعی کنید کمپین خود را تا حد امکان فراگیر کنید، به این فکر کنید که تمام بخش‌های مختلف جامعه این روز را جشن می‌گیرند و مطمئن شوید که همه شامل آن می‌شوند. مطمئن باشید همه گیری رمز پیروزی و موفقیت شما خواهد بود.