مشکلات ریتوئیت برای برنده شدن در کمپین ها و نحوه اجتناب از آنها

ریتوییت
مشکلات ریتوئیت برای برنده شدن در کمپین ها و نحوه اجتناب از آنها

چه باید کرد و چه کاری نباید انجام داد

در حالی که مزایای زیادی برایRT To Wins وجود دارد، مشکلات رایج زیادی نیز وجود دارد، مطمئن شوید که با پیروی از نکات که در ادامه گفته می شود از آنها اجتناب می کنید.

۱٫ اسپم بد است، توییت های اسپم بد هستند

حتی اگر توییتر خود را به شدت پاکسازی کنید، احتمالاً در حین مرور فید خود حداقل چند توییت اسپم خواهید دید و اگر شبیه من هستید، فوراً هر چیزی را که کمی دور به نظر می رسد، از بین ببرید.

در حالی که شرکت‌های بزرگ به جذب مشتری بر اساس نام و لوگوی خود ادامه می‌دهند، برای شرکت‌های کوچک‌تر مهم است که از اعتبار کسب‌وکار خود و کمپینRT To Win خود مطلع شوند.

بهترین راه برای انجام این کار پیروی از متخصصان است.

این کار را انجام دهید:

قرعه‌کشی ملی توییت خود را به روشی واضح و مختصر ارائه می‌کند، بدون اینکه از آن بگذرد. از طرف دیگر مثال زیر مانند هرزنامه به نظر می رسد.

از ساختار گرفته تا حروف بزرگ، همه چیز در مورد آن به گونه است که به شما می گوید «این را کلیک نکنید» و می‌توانید شرط ببندید که دنبال‌کنندگان شما درست روی هر چیزی که آلارم را نشان می دهد،کلیک خواهند کرد.

۲٫ اگر چیزی بیش از حد خوب و درستبه نظر می رسد، احتمالاً همینطور است

تا زمانی که آئودی نباشید، تبلیغیک خودروی اسپورت به عنوان جایزه با فالوورهای شما خوشایند نخواهد بود (اگرچه اگر یک خودروی اسپرت را به عنوان جایزه تبلیغ می کنید، احتمالاً به اندازه کافی خوب عمل می کنید).

مطالعات متعدد نشان داده‌اند که مردم به کمپین‌هایی که به نظر می‌رسد «به خوبی برای واقعی بودن» واکنش منفی نشان می‌دهند، آن‌ها فالوورهای شما را دچار دودلی میکنند و این شک باعث می‌شود از رقابت توییتری شما دوری کنند.

خوشبختانه نتیجه این امر بسیار مثبت است: شما نیازی به شکست دادن جوایز خود ندارید. شما در ارائه جوایز کوچک و واقع بینانه بسیار موفق تر خواهید بود تا اینکه تمام تلاش خود را روی چیزی دیدنی متمرکز کنید. از این گذشته، هیچ چیز بهتر از یک تی شرت رایگان نیست.

ما را باور نمی کنید؟ دوباره به توییت بالا نگاه کنید. حتی لاتاری ملی فقط ۵۰ پوند ارائه می دهد.

۳٫ مطمئن شوید که جوایز شما مرتبط هستند

با این حال، باید مطمئن شوید که جایزه شما با کسب و کار شما مرتبط است. اینیک مسابقه توییتر است، افرادی که وارد می شوند به جایزه شما علاقه مند هستند، نه به شرکت شما، بنابراین باید مطمئن شوید که جایزه شما با کسب و کار شما مرتبط است.

بیایید به دو مثال نگاهی بیندازیم

هر دوی اینRetweet To Wins به طور مشابه ارائه می‌شوند، اما بدون کلیک بر روی نمایه توییترLexham Helpers، ما نمی‌دانیم که آنها به عنوان یک شرکت چه می‌کنند.

از سوی دیگر، ما بلافاصله از انتخاب جایزه آنها متوجه می شویم که کسب و کارشان چیست. این به این معنی است که تعداد افرادی که به دنبال تجهیزات فضای باز هستند و روی آن لینک کلیک می کنند بسیار بیشتر از تعداد افرادی است که به دنبال کارگزاران بیمه هستند که رویLexham Helpers کلیک می کنند.

۴٫ زمان بندی همه چیز است

اشکال اصلی استفاده از توییتر برای تجارت، سرعت آن است. اگر شخصی هنگام توییت کردن شما فعالانه مرور نمی کند و مدام آنلاین نیست، احتمال زیادی وجود دارد که پیام شما را از دست بدهد.

این باعث می‌شود که درک بهترین زمان برای درگیر کردن فالوورهای خود برای موفقیت مسابقه RT To Win در توییتر شما کاملاً حیاتی باشد.

خوشبختانه، چندینآپشن اصلی تجزیه و تحلیل وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین زمان برای توییت کردن را تعیین کنید.

آپشن های برتر:

SocialBroیک ویژگی رایگان “بهترین زمان برای توییت” را ارائه می دهد که برای توییترهای تازه کار عالی است.

Hootsuite چندین گزینه را ارائه می‌دهد، از جمله ادغام SocialBro در داشبورد یا اگر روش ساده‌تری را ترجیح می‌دهید، با استفاده از «زمان‌بندی خودکار» و اجازه دادن به Hootsuite به طور خودکار در زمان بهینه توییت کند.

Tweetreach تعدادی طرح و بسته مختلف را ارائه می دهد تا به شما کمک کند یک مورد مناسب را برای کسب و کار خود پیدا کنید

۵٫ آن را جالب کنید!

آب خلاق خود را جاری کنید! اشکال اصلیRetweet To Wins و مسابقات توییتر به طور کلی این است که تشخیص منحصر به فرد بودن برند شما دشوار است.

ارائه یک هشتگ درخشان که خلاصه ای از شخصیت شما را نشان می دهد، یک راه عالی برای ایجاد علاقه و دریافت مجدد این توییت ها است.