کمپین های رسانه های اجتماعی کریسمس

کریسمس
کمپین های رسانه های اجتماعی کریسمس

در روزهای نزدیک به کریسمس هر جا که می روید خیلی شبیه کریسمس است.یک بار دیگرنگاهی به کمپین های اجتماعی در حال درخشش بیندازید،در فیسبوک و توییتر بسیار به چشم می آیند.

درست است، کریسمس است!

مردم در سراسر جهان برایاین روز بزرگ آماده می شوند، هدایا می خرند، درخت خود را تزئین می کنند و خانه خود را با انواعخوراکی و غذا پر می کنند.

برندها بیشتر سال خود را برای تعطیلات آماده می‌کنند، بنابراین تعجبی ندارد که شاهد فعالیت‌های آنلاین عالی در این ماه باشیم.

بهترین کمپین رسانه های اجتماعی کریسمس

در حالی که چیزی تا بیداری بابانوئل باقی مانده است، همه برندها کمپین های کریسمس خود را منتشر کرده اند.

بیایید نگاهیبه بهترین کمپین ها در سال های اخیر بیندازیم.

۱٫ قهوه کوستا

Costa هرگز کسی نیست که از یک کمپین خوب کریسمس دوری کند، سال گذشته آنها مسابقه “Costa Christmas Giveaway” را برگزار کردند، که در آن طرفداران این شانس را داشتند که تعدادی جوایز عالی را از این تیم دریافت کنند.

امسال این برند مشتریان خود را با یک مسابقه عکس سرگرم‌کننده مشغول می‌کند و از طرفداران می‌خواهد لحظات شادیو پایکوبی در جشن خود را به اشتراک بگذارند!

کوستا چه سلفی باشد، چه گروهییا فقط یک عکس از حیوان خانگی مورد علاقه شما، کوستا از طرفداران می خواهد که بهترین عکس های کریسمس خود را با فنجان های کریسمسCosta ارسال کنند.

Costaیک میکروسایت برای این کمپین در اختیار مخاطبان خود قرار داده است که به طرفداران اجازه می دهد عکس ها را آپلود کنند، تصویر خود را سفارشی کنند، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و سپس آن را به عنوان یک کارت پستال الکترونیکی برای دوستان و خانواده ارسال کنند.

کوستا هر هفته چندین جایزه به بهترین عکس ها اهدا می کند!

۲٫ تعطیلات حماسه

برندSaga Holidaysیک کمپین نوآورانه در رسانه های اجتماعی کریسمس را از طریق فیس بوک و توییتر راه اندازی کرد.

این کمپین “Freal To Win” نام دارد و از طرفداران می‌خواهد تعطیلات پنهان را به اشتراک بگذارند و مقصد را حدس بزنند تا شانس برنده شدن در تعطیلات دو نفره به گریس را داشته باشند!

اینیک روش سرگرم کننده و جذاب برای فاش کردن چیزی برای طرفداران است. اساس این مفهوم این است که هر اشتراک گذاری در فیس بوک یا توییتر کمی بیشتر از تصویر پنهان را نشان می دهد.

این مفهوم کمپین می تواند به عنوان یک رقابت استفاده شود که در آن برنده از بین هر کسی که تصویر را به درستی حدس زده است (مانند Saga) انتخاب می شود یا می تواند یک تبلیغ ساده برای نمایشیک محصول جدیدیا حتییک کوپن ذخیرهبرایشان محسوبشود.

۳٫ Sky Bet

Sky Bet امسال حامیان جدید لیگ فوتبال هستند و یک کمپین آنلاین نوآورانه کریسمس را برای طرفداران راه‌اندازی کرده‌اند!

از طرفداران دعوت می شود که هر روز دری را باز کنند و حدس بزنند بازیکن پنهان زیر آن کیست!

همه کسانی که به درستی حدس می زنند هر روز در قرعه کشی شرکت می کنند تا ۱ جفت از ۵ بلیط لیگ فوتبال را ببرند.

Sky Bet به هواداران سرنخی می دهد «شماره روی در به شما کمک می کند» به این معنی که شماره در با بازیکنی است که برای تیم لیگ فوتبال بازی می کند!

۴٫ تاپ شاپ

برند خیابانی تاپ شاپ امسال کمپینی را به نام «تاپ شاپ عزیز» راه‌اندازی کرد که صرفاً مبتنی بر پینترست است.

این برند از طرفداران می‌خواهد که یک “moodboard” در Pinterest ایجاد کنند که به روز عالی کریسمس اختصاص دارد.

این تخته می تواند شامل تزئینات، لباس رویایی شما، درخت انتخابی و یا هر چیز دیگری باشد که علاقه شما را به خود جلب کند!

همه پین​​هاباید دارای هشتگ #DearTopshop باشند و سپس لینک تابلو باید در وب سایتTopshop ارسال شود!

بهترین تابلوها برای برنده شدن در بازارگردی های خرید تا سقف ۵۰۰ پوند ارزیابی می شوند.

علاوه بر این،Topshop مواردی را نیز به نمایش گذاشته است که بیشتر در صفحه اصلی خود پین می شوند!

۵٫ آژانس رسانه های اجتماعی

این فقط برندهای مبتنی بر مصرف کننده نیستند که کمپین های کریسمس را اجرا می کنند. آژانس B2B “A Social Media Agency” در کریسمس امسال برنامه ای ایجاد کرد که بر اساس حساب توییتر خود تعیین می کند که آیا شما شیطان هستیدیایک فرشته.

اپلیکیشنی که «socialsanta» نام دارد، مجموعه‌ای از توییت‌های هر کاربر را تجزیه و تحلیل می‌کند تا ببیند چند کلمه نامناسب استفاده کرده است، و سپس نتیجه «شیطانیافرشته» می‌دهد.