۵ کمپین رسانه های اجتماعی برتر روز ولنتاین

کمپین ولنتاین
۵ کمپین رسانه های اجتماعی برتر روز ولنتاین

یوتیوب قرمز است، فیس بوک آبی است، ما در اینجا فقط ۵ کمپین اجتماعی برتر ولنتاین را برای شما جمع آوری کرده ایم!

درست است، عاشقانه ها وجود دارند و وقت آن است که حواسمان به روز ولنتاین باشد، زیرا برندها قصد دارند زوج های عاشق را وسوسه کنند تا برای خرید محصولاتشان پول خرج کنند!در اینجا ۵ نمونه عالی از کمپین ولنتاین برای الهام گرفتن آمده است.

۱٫ هتل های کاوندیش #ValentinesVine

سال گذشته در روز ولنتاین، هتل‌های کاوندیش از طرفداران خواستند تا بهترین #Valentine Vine خود را بسازند، با رمانتیک‌ترین ویدیو که برنده یک شب اقامت برای دو نفر در تاریخ ۱۵ فوریه بود.این یک کمپین عالی است، با این حال، ما احساس می‌کنیم که آنها با اجرای کمپین خود سود می‌بردند، زیرا تنها راه برای دیدن همه ورودی‌های مسابقه، جستجوی #ValentineVine و پیمایش در توییتر بود.Mashable همچنین مسابقه کوچک #Valenvine خود را در روز سال گذشته برگزار کرد، و همانطور که تصور می‌کنید آنها آثار شگفت‌انگیزی دریافت کردند.

  ۲٫ برچسب های بی گناه-عشق

اسموتی های شرکت نوشیدنیInnocent فکر کردند که به طرفداران اجازه دهند چیزی غیر از کارت در روز ولنتاین بسازند.

Innocent به طرفداران پلتفرمی برای ایجاد «برچسب‌های عشق» اختصاص داد که می‌توانستند آن را چاپ کرده و به اسموتی مورد علاقه شریک خود بچسبانند یا آنها را در فیس‌بوک و توییتر به اشتراک بگذارند.مشتریان می توانند یک پیام شخصی ایجاد کنند یایک پیام از قبل نوشته شده را انتخاب کرده و به آن گرافیک اضافه کنند.

۳٫ #۰۲tweetheartO2 تصمیم گرفت در روز ولنتاین گذشته با نمایش تبلیغات ویژه در ویترین مغازه ها، چکمه هایCupids را بپوشد. این برند از مردم خواست تا پیام های عاشقانه خود را با استفاده از #O2Tweetheart توییت کنند.

۰۲ پیام های عشق را روی صفحه نمایش فروشگاه های سراسر کشور پخش می کرد.علاوه بر این، یک پیام خوش شانسی به طور تصادفی برای برنده شدن یک کیسه کوپن ۵۰۰ پوندی برای هتل های مالمیسون انتخاب شد، تا یک زوج بتوانند در اوقات فراغت خود یک استراحت عاشقانه ترتیب دهند.O2 سپس ۲۰ پیام مورد علاقه خود را انتخاب کرد و یک کوپن جایزه ۵۰ پوندی هدیه داد!

۴٫ Krispy Kreme – رولت عشقکریسپی کرم همچنین سعی کرد برای کمپین روز ولنتاین خود با “رولت عشق” خود کوپید بازی کند.مشتریان نه تنها می‌توانند یک قرار جذاب برای خود بیابند، بلکه به عنوان انگیزه‌ای بیشتر، شرکت‌کنندگان هنگام خرید هر یک از مجموعه‌های جدید ولنتاین، یک کوپن برای یک دونات رایگان به انتخاب خود دریافت کردند. دونات یک خوشمزه جذاب برای همچین روزی!

۵٫ عاشقان صدای خوش شانسدر سال ۲۰۱۲، متخصصان کارائوکه بریتانیا،Lucky Voice ، مسابقه‌ای در یوتیوب راه‌اندازی کردند و طرفداران خود را به چالش کشیدند تا برای شانس برنده شدن کوپن‌های مد به ارزش ۱۰۰ پوند، صدای مورد علاقه دلشان را بخوانند! این کمپین #Lucky VoiceLovers نام داشت و از طرفداران می‌خواست که از خود در حال خواندن آهنگ عاشقانه مورد علاقه‌شان فیلم بگیرند، آن را در یوتیوب آپلود کنند و در مسابقه ارسال کنند.

سپس شرکت کنندگان دوستان و خانواده خود را تشویق کردند تا از طریق فیس بوک و توییتر به ویدیوی آنها رای دهند!

BeeLikedیک میکروسایت کاملاً مارک دار برای این مسابقه در اختیارLucky Voice قرار داد که آثار را به نمایش می گذاشت و به مخاطبان اجازه می داد وارد شوند و به موارد مورد علاقه خود رای دهند!

سخن پایانیجشن گرفتن رویدادها و تعطیلات خاص در رسانه های اجتماعی راهی عالی برای نشان دادن جنبه سرگرم کننده یک برند است. در حالی که برای توجیه صرف وقت خود برای این کار باید نتیجه محور باشید، توصیه می کنیم در روز ولنتاین همه چیز را سرگرم کننده نگه دارید و از خسته کننده بودن خودداری کنید.

اما این تعطیلات تنها اولین تعطیلات بزرگ سال است. موارد دیگر در راه است، بنابراین از قبل برای تقویم محتوای خود برنامه ریزی کنید. تقویم رایگان و کاملاً تعاملی تعطیلات رسانه های اجتماعی ما بیش از ۳۰۰ تعطیلات را پوشش می دهد و هر یک شامل یک نکته و هشتگ عملی است.